Google a anun\u0163at c\u0103 va adopta noi restric\u0163ii de confiden\u0163ialitate, care vor limita urm\u0103rirea utiliz\u0103rii aplica\u0163iilor de pe dispozitivele sale Android, scrie news.ro.<\/p>\n
Google a spus c\u0103 dezvolt\u0103 reguli noi axate pe confiden\u0163ialitate pentru ID-ul s\u0103u de publicitate, un \u015fir unic de caractere care identific\u0103 dispozitivul utilizatorului. Acest tip de tehnologie ajut\u0103 companiile publicitare s\u0103 urm\u0103reasc\u0103 \u015fi s\u0103 partajeze informa\u0163ii despre consumatori.<\/p>\n
Schimb\u0103rile sunt o nou\u0103 lovitur\u0103 dat\u0103 marilor companii care \u00a0\u0219i-au bazat strategia pe urm\u0103rirea utilizatorilor din aplica\u0163ii, cum ar fi Meta, compania care patroneaz\u0103\u00a0Facebook.<\/a><\/p>\n Ajust\u0103rile efectuate de Apple au lovit \u00een mod deosebit Meta, care a anun\u021bat c\u0103 v\u00e2nz\u0103rile companiei de social media vor sc\u0103dea \u00een acest an cu aproximativ 10 miliarde de dolari. Dup\u0103 acest anun\u021b Meta a pierdut 232 de miliarde de dolari \u00eentr-o singur\u0103 zi, valoarea de pia\u021b\u0103 a firmei ajung\u00e2nd acum la 600 de miliarde de dolari.<\/p>\n De\u0219i s-ar putea s\u0103 primeasc\u0103 o nou\u0103 lovitur\u0103 puternic\u0103 Meta a anun\u021bat c\u0103 spijin\u0103 modific\u0103rile avute \u00een vedere de Google, \u00een timp ce a luptat vehement \u00eempotriva celor implementate de\u00a0Apple.<\/a><\/p>\n \u201eEste \u00eencurajator s\u0103 vedem aceast\u0103 abordare colaborativ\u0103 pe termen lung a publicit\u0103\u0163ii personalizate care protejeaz\u0103 confiden\u0163ialitatea de la Google. A\u015ftept\u0103m cu ner\u0103bdare s\u0103 lucr\u0103m \u00een continuare cu ei \u015fi cu industria \u00een domeniul tehnologiei de \u00eembun\u0103t\u0103\u0163ire a confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii prin intermediul grupurilor industriale\u201c, a declarat Graham Mudd, vicepre\u015fedinte pentru marketing de produse, reclame \u015fi afaceri la Facebook, pe Twitter.<\/p>\n Google\u00a0a declarat c\u0103 va continua s\u0103 sprijine identificatorii actuali \u00een urm\u0103torii doi ani, ceea ce \u00eenseamn\u0103 c\u0103 alte companii au timp s\u0103 implementeze modific\u0103ri.<\/p>\n Apple a fost criticat\u0103 de multe companii pentru abordarea sa. Utilizatorilor li s-a oferit o fereastr\u0103 pop-up care le permite s\u0103 blocheze aplica\u0163iile s\u0103 urm\u0103reasc\u0103 datele lor \u00een scopuri publicitare.<\/p>\n \u201eNe d\u0103m seama c\u0103 alte platforme au adoptat o abordare diferit\u0103 a confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii reclamelor, limit\u00e2nd direct tehnologiile existente utilizate de dezvoltatori \u015fi agen\u0163i de publicitate. Credem c\u0103, f\u0103r\u0103 a oferi mai \u00eent\u00e2i o cale alternativ\u0103 de p\u0103strare a confiden\u0163ialit\u0103\u0163ii, astfel de abord\u0103ri pot fi ineficiente \u015fi pot duce la rezultate mai proaste pentru confiden\u0163ialitatea utilizatorilor \u015fi companiile de dezvoltare\u201d, a scris Anthony Chavez, vicepre\u015fedintele Google Android pentru managementul produselor, securitate \u015fi confiden\u0163ialitate.<\/p>\n <\/p>\n<\/div>\nPierderi uria\u0219e pentru Meta<\/strong><\/h3>\n
M\u0103surile Apple intens criticate<\/h3>\n