{"id":31674,"date":"2022-11-30T14:10:36","date_gmt":"2022-11-30T12:10:36","guid":{"rendered":"https:\/\/informatialibera.ro\/?p=31674"},"modified":"2022-11-30T14:10:36","modified_gmt":"2022-11-30T12:10:36","slug":"escrocheriile-lidl-dezvaluite-de-un-fost-manager-la-televiziunea-germana","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/informatialibera.ro\/escrocheriile-lidl-dezvaluite-de-un-fost-manager-la-televiziunea-germana\/","title":{"rendered":"Escrocheriile Lidl dezv\u0103luite de un fost manager la televiziunea german\u0103"},"content":{"rendered":"
Lidl promite cea mai \u00eenalt\u0103 calitate \u0219i, conform propriei reclame, \u00ee\u0219i dore\u0219te s\u0103 devin\u0103 cel mai sustenabil discounter. Acesta face reclam\u0103 cu multe\u00a0produse Bioland<\/strong>, aparent cu scopul ca imaginea bun\u0103 a Bioland s\u0103 se lipeasc\u0103 de propriile alimente organice, conform documenta\u021biei ZDF.\u00a0Un fost manager de marketing<\/strong>\u00a0Lidl dezv\u0103luie exact ce se afl\u0103 \u00een spatele ofensivei organice.<\/p>\n Oricine face cump\u0103r\u0103turi regulat pe pia\u021ba ecologic\u0103 \u0219tie c\u00e2t se pl\u0103te\u0219te mai mult pentru produsele alimentare de acolo.\u00a0Problematic\u0103 pentru imaginea Lidl cu pre\u021b redus \u2013 \u0219i\u00a0aici intervine\u00a0sigiliul organic intern \u201eBio Organic\u201d:<\/strong>\u00a0Potrivit fostului manager de marketing Lidl,\u00a0produsele \u201eBio Organic\u201d<\/strong>\u00a0sunt realizate \u00een mod deliberat \u00een a\u0219a fel \u00eenc\u00e2t s\u0103 fie absolut aproape de produsele Bioland<\/strong>\u00a0. Cu toate acestea,\u00a0sigiliul organic al Lidl\u00a0<\/strong>garanteaz\u0103 de obicei doar standardul ecologic minim al UE.\u00a0\u00cen plus, conform documenta\u021biei ZDF, c\u00e2teva produse Bioland au fost amestecate cu bunurile proprii \u201eBio Organic\u201d mai ieftine la discount.<\/p>\n \u00cen compara\u021bie cu produsele Bioland de \u00eenalt\u0103 calitate, produsele \u201eBio Organic\u201d sunt mai ieftine \u2013 at\u00e2t la cump\u0103rare, c\u00e2t \u0219i la v\u00e2nzare.\u00a0Lidl vrea s\u0103-\u0219i \u00eencurce clien\u021bii cu acest truc \u0219i face biowashing, a continuat fostul manager de marketing Lidl.<\/p>\n <\/p>\n
\nLidl folose\u0219te ambele sigilii organice pentru propriile produse, a\u0219a c\u0103 etichetarea devine confuz\u0103.\u00a0Clien\u021bii care nu se uit\u0103 cu aten\u021bie ar recunoa\u0219te cu greu diferen\u021ba \u0219i ar crede c\u0103 cump\u0103r\u0103 un produs Bioland.\u00a0Dar:\u00a0un singur produs<\/strong>este fabricat \u00een conformitate cu liniile directoare stricte Bioland.<\/p>\n