Actualitate, Externe

Cazurile de miocardită apărute în urma vaccinării cu Pfizer, examinate de Ministrul Sănătății din Israel

Ministerul Sănătății din Israel a declarat duminică că examinează cazurile de miocardită la persoanele care au primit vaccinul anti- COVID-19, Pfizer.

Nachman Ash, coordonatorul israelian al campaniei de vaccinare, a spus pentru Reuters că un studiu preliminar demonstrează „zeci de incidente” de miocardită care au apărut la mai mult de 5 milioane de persoane vaccinate, în principal după a doua doză.

Cazurile au fost raportate la persoane de până la 30 de ani.

„Ministerul Sănătății examinează în prezent dacă există un exces de morbiditate (rata bolii) și dacă acesta poate fi atribuit vaccinurilor”, a spus Ash.

Sursa foto: israelhayom.com

Abonează-te
Notificare la
guest

1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cel mai votat
Feedback instant
Vezi toate comentariile
LUMINITA LUNGU
LUMINITA LUNGU
2 ani în urmă

Nu va e clar ca asa-zis-ul vaccin este un experiment de GENOCID PLANETAR!?

Telefon
723267751