Religia covidiene ca blasfemie și satanism.
Circulă pe Facebook o imagine cu o așa-zisă „iesle de Crăciun” improvizată într-un lăcaș de cult catolic nu într-o peșteră sau un grajd, ci înăuntrul unei ambulanțe, unde Pruncul Sfânt Se naște pe targă, iar deasupra veghează un înger îmbrăcat în vestă reflectorizantă, după chipul și asemănarea unui „erou din linia întâi”.
De câte ori îi auziți pe de-alde Cîțu, Iohannis, Barna, Cioloș, Vlăduț Voiculescu și alții plângându-se că „Biserica nu face destule în pandemie” (ei uită că BOR a fost cel mai mare filantrop al anului 2020, se concentrează exclusiv pe propovăduirea serului Covid), să vă gândiți că asta e imaginea pe care o au ei despre Biserică în general și, probabil, dacă o astfel de iesle ar apărea într-o biserică ortodoxă, nici Dumnezeu n-ar mai „iubi lemnul și spațiile mici”, nici userimea nu și-ar mai face campanie denigratoare gratuită pe seama Catedralei Naționale.
Dar ar mai fi o asemenea biserică, ortodoxă?
În rest, rămâne cum a spus Eugenio Cecchini despre o altă iesle blasfemiatoare, expusă de Bis. Sfânta Maria din Trastevere, Roma: „Teologia certificatului verde și a polliticii corecte se regăsește și în scena Nașterii. Tipic pentru cei care vor să mulțumească lumea înainte de a se concentra pe revelația credinței lor.
Fiecare epocă și fiecare mișcare are „vițelul său de aur”.” Ceea ce demonstrează că și printre catolici mai există credincioși neidolatri, care se închină lui Hristos și nu noii religii covidiene.
Sursa: ActiveNews