Actualitate, Externe

Un  prilej pentru companii și instituții din România să semneze Carta Diversității curcubeice: Comisia Europeană sărbătorește „luna diversității” pro-LGBT

Mai multe companii majoritar străine și-au dat mâna în România să semneze „Carta Diversității”, un fel de proclamație pentru incluziunea minorităților – inclusiv a celor sexuale – care face parte dintr-o serie de documente similare din mai multe state, prin care U.E. marchează „luna europeană a diversității”. Printre ele: DIGI, Vodafone, Orange, BCR, Raiffeisen Bank, Johnson&Johnson, IKEA, Carrefour, Renault, etc.

„Unitate în Diversitate” este sloganul afișat, dar cuvântul „diversitate” este din ce în ce mai des folosit ca acoperire pentru activismul LGBT, cât și, într-o formă ideologizantă, de organizațiile radicale feministe și activiștii ideologiei de gen.

Nu este deloc clar în ce calitate au semnat instituții publice ale statului român această Cartă pro-LGBT și din ce filă de buget au achitat taxa de 300 de euro. 

Chiar în această săptămână, semnalam deja că IKEA și Renault România au afișat în cadrul acestei „luni a diversității” însemnele LGBT, respectiv curcubeul. De altfel, întreaga simbolistică a campaniei se derulează sub culorile curcubeului, ceea ce ar trebui să dea de gândit celorlalte minorități, ca țiganii sau maghiarii, discriminate în acest fel prin lipsa simbolurilor lor din cadrul elementelor vizuale prin care se identifică Carta și luna diversității.

Și divizia media a Grupului DIGI susține și se implică activ în această campanie. Astfel, vor fi difuzate ediții speciale ale mai multor emisiuni în care se va discuta despre incluziune și egalitate.

 

 

„Digi24 va difuza și un interviu în exclusivitate cu doamna Helena Dalli, comisarul european pentru Egalitate, despre egalitatea de gen și impactul pandemiei asupra acesteia. Alte teme abordate de reporterul Digi24 Andreea Popa în conversația cu comisarul european pentru Egalitate vor fi: strategia UE pentru perioada 2020 – 2025, rolul angajatorilor în promovarea egalității de gen și problema diferenței de salarizare între femei și bărbați la nivelul Uniunii Europene”, se arată în comunicat.

Iar asta nu e tot: Digi va face îndoctrinare pe teme ideologice în rândul angajaților. „Prin webinarii dedicate, principiile enunțate în Carta Diversității, la care grupul a aderat în 2019, vor fi readuse în atenția angajaților grupului și dezbatute transparent”.

Prin aceste acțiuni concertate, grupul Digi își demonstrează adeziunea la Carta Diversității. De menționat că această campanie a Digi a preluat grafic culorile curcubeului, un simbol biblic confiscat de propaganda homosexualilor, conform recomandărilor de la centru, dar s-a ferit să nominalizeze „comunitatea LGBT+”.

Sursa: ActiveNews

guest
0 Comentarii
Feedback instant
Vezi toate comentariile